Hlavní rolí projektového manažera je odpovědnost za plánování, organizování, řízení a kontrolu realizace projektu tak, aby bylo dosaženo vytyčených projektových cílů, a to ve stanoveném termínu a v rámci stanoveného rozpočtu projektu.
Je potřeba znát standardy project managmentu, ale důležitější je tato doporučení vhodně aplikovat. Záměru zákazníka, projektu a dodávanému řešení rozumět a v řízení projektu mít systém, který je pod kontrolou. Výhodou je, pokud projektový manažer zvládá řídit nejen projekty, ale také zpracovaní nabídek na tendry, kde dokáže podat silné stránky našeho řešení a zároveň odpovědět na požadavky a potřeby zákazníka.
Projektový manažer je role i pro ambiciózního a nadaného absolventa se schopností porozumět technickým i organizačním aspektům projektu, který zaujme v našem týmu klíčovou roli a nebude pouze koordinátorem nebo administrátorem projektu.
POPIS PRÁCE:
- Řízení projektu ve všech jeho fázích: inicializace, plánování, realizace, monitoring a reporting, prezentace výstupů, vyhodnocení
a uzavření projektu - Příprava nabídek na projekt nebo change requesty, jejich prezentace a obhajoba zákazníkům
- Stanovení a kontrola časového a finančního plánu
- Analýza a řízení rizik a příležitostí v projektu
- Koordinace a spolupráce při tvorbě vstupních analýz předmětu a cílů projektu
- Spolupráce a komunikace s partnery projektu při plánování, organizaci, sledování, vykazování aktivit a akceptaci projektu
- Vedení porad se zákazníky a dodavateli
OČEKÁVÁME OD VÁS:
- Organizační a komunikační schopnosti
- Pokročilou znalost MS excel
- Anglický jazyk slovem i písmem
- Spolehlivost a pečlivost
- Samostatnost
- Odhodlání učit se
- Iniciativní přístup
- Zájem o technologie a telekomunikace
- Schopnost porozumět a komunikovat s technickými i organizačními aspekty projektu
- Chuť posouvat se a růst
- Orientace na výsledek
- Schopnost předcházet problémům
- Schopnost prezentace firmy, projektu, sebe před zákazníkem